הקונסול בארה"ב לשעבר, יקי דיין: "חולשה של ישראל"

    מהדורת הבוקר No Comments on הקונסול בארה"ב לשעבר, יקי דיין: "חולשה של ישראל"

    קונסול ישראל בארה"ב לשעבר, יקי דיין במהדורת הבוקר': "יש גם שותפות ערכית בינינו לבין האמריקנים שתומכים בנו גם בפורומים הבינלאומיים. העובדה שאין קשר בין ראש ממשלה לנשיא אמריקני משדרת חולשה – גם מול המדינות הערביות. כשיש שינויים מול החיזבאללה, והכניסה של סין, אין תחליף לקשר הדוק בין ראש ממשלת ישראל לנשיא ארצות הברית. אסור לזלזל ולהפחית בחשיבות הקשר הזה"

    הבית הלבן צילום: פלאש 90
    18:06
    08.05.24
    מנחם טוקר No Comments on פיני אינהורן חושף: מתי ייצא הלהיט הוואקאלי הראשון?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יקי דיין, קונסול ישראל לשעבר בארה"ב בראיון אצל בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר': "עיתוי הטלפון עם ביידן, הוא לפני שיוזמת ביטול עילת הסבירות רצה. ביידן רצה להביע את הדאגה בוושינגטון מהתנהלות ממשלת נתניהו".

    כשישראל רצתה לתקוף בסוריה, ארה"ב התנגדה אבל ישראל תקפה תוך עדכון יפה של הממשל האמריקני. נקודת המבט האמריקנית היא שהרפורמה קשורה לאמריקנים, הרפורמים והקונסרבטיבים לוחצים עליהם"

    עוד הוסיף קונסול ישראל בארצות הברית לשעבר: "יש גם שותפות ערכית בינינו לבין האמריקנים שתומכים בנו גם בפורומים הבינלאומיים. העובדה שאין קשר בין ראש ממשלה לנשיא אמריקני משדרת חולשה – גם מול המדינות הערביות".

    "כשיש שינויים מול החיזבאללה, והכניסה של סין, אין תחליף לקשר הדוק בין ראש ממשלת ישראל לנשיא ארצות הברית. אסור לזלזל ולהפחית בחשיבות הקשר הזה. עוצמתה של ישראל היא התמיכה הדו מפלגתית בקונגרס" סיכם.

    האזינו

     



    0 תגובות